Reklamace a navrácení zboží

Možnost vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zboží:

V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, kontaktujte nás a dohodněte si způsob vrácení zboží. Věříme, že se zbožím budete spokojeni, stejně jako většina našich zákazníků, pokud se však přesto rozhodnete zboží vrátit, pak prosíme, aby zboží bylo vráceno v původním obalu, bez známek použití, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu a podobně) a s dokladem o koupi. Peníze za zboží Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to nejpozději do jednoho týdne po fyzickém obdržení zboží. Pokud bude zboží vráceno nekompletní nebo s poškozeným obalem, můžeme přiměřeně snížit částku, která bude zákazníkovi vrácena. Zboží neposílejte v žádném případě na dobírku, pokud tak přesto učiníte, vyhrazujeme si právo zboží zaslané na dobírku nepřevzít.

Reklamace

V případě reklamace nám prosím nejprve napište email s popisem reklamace a čekejte na naši odpoveď. Ze zákona máme až 30 dní na vyřízení Vaší reklamace. To ale neznamená že reklamaci budeme zdržovat, v našem zájmu je reklamaci pro Vás vyřídit co nejrychleji k Vaší spokojenosti.

Obchodní Podmínky

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující
podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž
nedílnou součást tvoří reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky
je Kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn
a má možnost se s nimi seznámit.

http://chameleone.cz/podminky.pdf